На всіх сучасних транспортних засобах передбачено звуковий сигнал, який застосовується для запобігання дорожньо-транспортним пригодам. Коли водій переймається оточуючими, він може поставити сигнал заднього ходу, який попередить про небезпеку заздалегідь.
швидкий та легкий монтаж
витримує понад 100 000 циклів перемикання
сильний звук
можна встановлювати на легкові автомобілі, вантажівки, навантажувачі, сільськогосподарські машини.
сертифікати: CEE-ECE
Потужність 18 Вт
Номінальна напруга 12-24 В
Споживання струму ≤1 А
Рівень гучності 107±3 дБ
Упаковка картонна коробка
Звукові сигнали можна розділити на кілька типів за принципом дії, спектральним складом і тоном звуку, що випромінюється.
Мембранні або дискові звукові сигнали. Прилади цієї конструкції називають електромагнітними, електромеханічними чи вібраційними. Конструктивно сигнал нескладний: його основу складає електромагніт з рухомим якорем, з'єднаним з металевою мембранною (або диском) і стикається з контактною групою. Вся ця конструкція поміщена в корпус, зверху закритий мембраною, на мембрані додатково може встановлюватися резонатор - плоска або чашоподібна пластина підвищення гучності звуку.
На корпусі виконаний кронштейн та клеми для підключення до електросистеми автомобіля. Вібраційні електромагнітні сигнали є найбільш поширеними внаслідок своєї простої конструкції, малої ціни та довговічності, часто ставляться парою в машину.
Мембранні рупорні звуки. Прилади даного типу по конструкції аналогічні розглянутим вище сигналам, але мають додаткову деталь - рупор прямого (ріжок), спірального (равлик) або іншого типу.
Задня частина рупора розташована з боку мембрани, тому вібрація мембрани змушує вібрувати і все розташоване в рупорі повітря - це забезпечує випромінювання звуку певного спектрального складу, тон звуку залежить від довжини та внутрішнього обсягу рупора.
Найбільше поширені компактні сигнали «равлики», які займають мало місця і мають високу потужність. Трохи менш поширені сигнали ріжки, які при збільшених розмірах мають привабливий зовнішній вигляд і можуть використовуватися для прикраси автомобіля. Незалежно від типу рупора, дані звукові сигнали мають усі переваги звичайних вібраційних сигналів, що й забезпечило їхню популярність.
Пневматичні та електропневматичні звукові сигнали засновані на простому принципі звуковидобування з тонкої пластини, що коливається в потоці повітря. Пневматичний сигнал є прямим рупором, на вузькій частині якого знаходиться замкнута повітряна камера з вібратором язичкового або мембранного типу — невеликої порожнини, всередині якої розташовується пластина тієї чи іншої форми. У камеру подається повітря високого тиску (до 10 атмосфер), він змушує вібрувати пластину - ця деталь випромінює звук тієї чи іншої частоти, що посилюється рупором.
Існує два варіанти сигналів - пневматичні, що вимагають підключення до пневматичної системи автомобіля, та електропневматичні, що мають свій компресор з електричним приводом. Незалежно від типу, на транспортний засіб встановлюється два-три і більше звукових сигналів з різним тоном, ніж досягається необхідна частота та інтенсивність звуку.
Пневмосигнали є незамінними для вантажних транспортних засобів, що мають високу шумність, ці пристрої використовуються і для тюнінгу.
При правильному виборі та заміні звукового сигналу автомобіль буде відповідати вимогам безпеки та може нормально експлуатуватись у будь-яких умовах.